*من وبارون*


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

" بویِ بارون میده باز برگ به برگ دفتر خاطره هام . .






نظرات شما عزیزان:

فاطمه خانووووو
ساعت20:44---31 شهريور 1392
من که شنیدم به کورش گفته اون پادشاهه //



اه اه اه فکر کن 5 شنبه ها رو هم ازمون بگیرن ...



روز 5شنبه دوباره



وعده ی دیدن یاره ....



ههههههه



راستی آهنگ عکس یادگاری مازیارو گوشیدی ؟

عاشقشم ...



دیووووووووونشم ...



آخه یه چیزاییشو دارمو حس کردم ...



یه عکس یادگاری



که خودتم نداری ...



( ههههه یه عکس زت توگوشیم دارم که خودت نداریش ... همونی که پار دانشجو گرفتم ...باهاش حال میکنم چون ناچار بودی بهم نگاه کنی ...خخخخخ دیگه جایی واه فرار نداشتی ... )
پاسخ: خیلی بدید من بد عکس تشیف دارم


رضوان
ساعت0:18---30 شهريور 1392
چه متن رمانتیکی خیلی قشنگه

فاطمه خانوووووم
ساعت21:13---29 شهريور 1392
آدمــــــــــــ ـــاااا ۲ جور زندگـــی میکنند :





یا غرورشـــــــونـو زیر پاشون میذارن و با انسانها زندگی میکنند...





یا انســانها رو زیر پاشون میذارن و با غرورشــــــون زندگی میکنند ...
پاسخ: پ


فاطمه خانووووم
ساعت21:10---29 شهريور 1392
بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :











اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …
پاسخ: آدما حسابی واسه آدم سنگ تموم میذارن اما نه تا وقتیکه زندن وقتی مردن یه سنگ تمامو میذارنو میرن!!!!


فاطمه خانوووم
ساعت21:08---29 شهريور 1392
باور کردم تنهایی را







چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب...
پاسخ: اوووووووف اوف ..... مث من


فاطمه خانووووووم
ساعت20:49---29 شهريور 1392
به من قول بده در تمامی سال هایی که باقی





مانده تا ابد مواظب خودت باشی…





دیگر نیستم که یادآوریت کنم !



پاسخ: هستی!!!!!!!! تو قلب من هستی چه شادمانه تلخ حرف میزنم!!!!!!!1


فاطمه خانوووووم
ساعت20:47---29 شهريور 1392
به رفتگر پنهانی پولی دادم





که کوچه ی تو را جارو نزنـــد !!





آخر من هنوز از گوشه و کنار آن





خاطراتم را جمع نکرده ام...








فاطمه خانووووووووووووووم
ساعت20:43---29 شهريور 1392
اگه با دیدن من غم تو دلت جون می گیره ......



می میرم که تا ابد قلبه تو آروم بگیره ...


فاطمه خانوووووووووووووم
ساعت20:39---29 شهريور 1392
زندگی رسم خوشایندی است.





زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ،





پرشی دارد اندازه عشق.





زندگی چیزی نیست ، که لب طاقچه عادت ا





ز یاد من و تو برود.














زندگی \"مجذور\" آینه است.





زندگی گل به \"توان\" ابدیت،





زندگی \"ضرب\" زمین در ضربان دل ما،





زندگی \"هندسه\" ساده و یکسان





نفسهاست....





عشقم : سهراب سپهری ...


پاسخ: آره قبلنم گفته بودم شعراش بوی زندگی میده!!!!!!!!! قشنگ بود مرسی


فاطمه خانوووووووووووم
ساعت20:37---29 شهريور 1392
پادشاه یونان به کوروش کبیر گفت :





ما برای شرافت میجنگیم و شما برای ثروت!





کوروش کبیر گفت : هر کسی برای





نداشته هایش میجنگد!
پاسخ: واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من شنیده بودم برناد به شاگردش گفته بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





29 / 6 / 1392 18:35 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§